.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه بسیج دانشجویی مازندران به مناسبت حماسه 9 دی

بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در بیانیه ای تصریح کرد: قیام تاریخی و حماسی 9 دی ملّت ایران، چشم فتنه را کور کرد و به عنوان برگ زرّینی در تاریخ کشور ایران پیام ولایتمداری را به جهانیان فریاد زد.

بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در این پیام به مناسبت ساروز حماسه تاریخی ملت ایران در 9 دی 88 آورده است: آحاد مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه خود در راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهد توانست حرکت شتابان آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کند و متوقف کند.

در این بیانیه تصریح کرد: 9 دی یادآور تجدید پیمان ملّت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است که بی تردید نشان از آگاهی و بصیرت بالای ملّت ایران، برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که جهانیان را مقهور اراده خویش کرد و سردرگمی و حیرت را برای دشمنان به کمین نشسته و انفعال و عقب نشینی را به اردوی آنان تحمیل کرده است.

این بیانیه می افزاید : حضور بی بدیل و به یادماندنی مردم در 9 دی بیانگر تاکید مردم بر خواسته ها و اجرای احکام الهی است که خوشبختانه این بار نیز از امتحان بزرگ دیگر پیروز و سربلند بیرون آمدند و توانستند حساسیت زمان را به خوبی درک کنند و با دشمن شناسی، جریان نفاق تاریخی سبز اموی را رسوا کنند. بنابراین این روز تاریخی و حماسه فراموش نشدنی آن به عنوان نماد بصیرت و وحدت، موجبات تقویت بیش از پیش این فرهنگ در جامعه ولایی ایران اسلامی خواهد شد.
بسیج دانشگاه مازندران با گرامیداشت و ارج نهادن به حرکت خود جوش این روز سرنوشت ساز و با تبعیت کامل از فرامین رهبری، از مسئولان دستگاه قضایی خواسته به خواسته و مطالبه این قیام، که همانا مجازات سران فتنه و خشکاندن ریشه فتنه است توجه و نسبت به اجرای آن بیش از این درنگ نکنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.